Ochrona danych osobowych

Ochrona danych jest dla nas priorytetem i zależy nam na otwartości i przejrzystości w zakresie przetwarzania Twoich danych osobowych. Dlatego opracowaliśmy politykę dotyczącą przetwarzania i ochrony Twoich danych osobowych.

Dlaczego wykorzystujemy Twoje dane osobowe?

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe w celu wypełnienia naszych obowiązków związanych z przepisami prawa, nakazami sądowymi i decyzjami władz. Obejmuje to wykorzystanie Twoich danych osobowych do gromadzenia i kontrolowania informacji księgowych zgodnie z zasadami rachunkowości.

Jakiego rodzaju dane osobowe wykorzystujemy?

W danych osobowych używamy następujących kategorii

  • numer klienta
  • numer zamówienia
  • nawigacja
  • adres pocztowy
  • Telefon
  • E-mail
  • kwota transakcji
  • data transakcji

Jakie mamy prawo do wykorzystywania Twoich danych osobowych?

Wykorzystanie Twoich danych osobowych jest nam niezbędne do wypełnienia naszych obowiązków prawnych.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Przechowujemy Twoje dane zgodnie z duńską ustawą o rachunkowości. Następnie wszystkie informacje zostaną usunięte lub zanonimizowane w sposób uniemożliwiający identyfikację użytkownika

Kto jest odpowiedzialny za Twoje dane osobowe?

Dostawca jest odpowiedzialny za dane osobowe, które nam przekazujesz i jest odpowiedzialny za Twoje dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych.

Gdzie przechowujemy Twoje dane?

Informacje, które o Tobie zbieramy, są przechowywane w Danii, w szczególności w duńskich centrach hostingowych CompuSoft A/S i na własnym serwerze dostawcy. Takie przekazanie Twoich danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem.

Kto ma dostęp do Twoich informacji?

Twoje dane są wykorzystywane wyłącznie przez zaufany personel dostawcy. Dostawca pełni rolę administratora danych osobowych i wykorzystuje je na swój własny sposób. Jednakże dostawca korzysta z kilku procesorów danych, które zapewniają, że możemy dostarczyć naszym klientom pożądany produkt i usługę. Nigdy nie przekazujemy, nie sprzedajemy ani nie wymieniamy Twoich danych osobowych stronom trzecim w celach marketingowych poza dostawcą. Dane osobowe przekazywane stronom trzecim są wykorzystywane wyłącznie w celu obsługi Ciebie. Poniżej każdego nazwanego procesu znajdują się poszczególne kategorie stron trzecich.

  • Transakcje kartami płatniczymi: DIBS lub QuickPay
  • Transakcje rezerwacji: CompuSoft A/S

Jakie masz prawa?

Prawo dostępu:

Masz prawo w każdej chwili uzyskać informację, jakie dane osobowe na Twój temat zarejestrowaliśmy. Skontaktuj się z Dostawcą, a my prześlemy Twoje dane osobowe e-mailem.

Prawo do poprawiania danych:

Masz prawo żądać poprawienia swoich danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe, w tym prawo do uzupełnienia niekompletnych danych.

Prawo do usunięcia danych:

Masz prawo do usunięcia danych osobowych, których używamy, w dowolnym momencie, z wyjątkiem następujących sytuacji:

  • Masz u nas nierozwiązaną sprawę.
  • Masz otwarte zamówienie, które nie zostało jeszcze ukończone
  • Masz równowagę finansową u dostawcy, niezależnie od metody płatności
  • Jesteś podejrzany o to, że w ciągu ostatnich czterech lat korzystałeś lub nadużywałeś naszych usług
  • Twój dług został odsprzedany stronie trzeciej w ciągu ostatnich trzech lat lub w ciągu jednego roku w przypadku zmarłych klientów
  • Jeżeli dokonałeś zakupu, przechowujemy Twoje dane osobowe w związku z Twoją transakcją dla celów zasad rachunkowości

Twoje prawo do sprzeciwu wobec korzystania w oparciu o uzasadnione interesy:

Masz prawo sprzeciwić się wykorzystaniu Twoich danych osobowych w oparciu o uzasadnione interesy dostawcy. Dostawca nie będzie w dalszym ciągu wykorzystywać Twoich danych osobowych, chyba że będziemy w stanie wykazać faktyczny powód ich wykorzystania, nadrzędny wobec Twoich życzeń i praw i/lub na podstawie wymogów prawnych.

Twoje prawo do sprzeciwu wobec marketingu bezpośredniego:

Masz prawo sprzeciwić się marketingowi bezpośredniemu, w tym analizie profilu na potrzeby marketingu bezpośredniego.

  • Kontaktując się bezpośrednio z dostawcą.

Prawo do ograniczonego korzystania:

  • Masz prawo zażądać od dostawcy ograniczonego wykorzystania Twoich danych osobowych w następujących okolicznościach:
  • Jeśli sprzeciwisz się wykorzystaniu w oparciu o uzasadnione interesy dostawcy, dostawca musi ograniczyć wszelkie wykorzystanie przedmiotowych danych osobowych, sprawdzając, czy nasze uzasadnione interesy mają pierwszeństwo przed Twoimi.
  • Jeśli uważasz, że Twoje dane osobowe są nieprawidłowe, usługodawca musi ograniczyć wszelkie wykorzystanie danych, o których mowa, do czasu sprawdzenia poprawności tych danych osobowych.
  • Jeśli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, możesz sprzeciwić się usunięciu swoich danych osobowych i zamiast tego zażądać ograniczonego ich wykorzystania
  • Jeśli dostawca nie potrzebuje już Twoich danych osobowych, ale są one niezbędne do wyegzekwowania roszczenia prawnego.

Jak możesz skorzystać ze swoich praw?

Bardzo poważnie podchodzimy do ochrony danych, dlatego zawsze możesz skontaktować się z dostawcą w przypadku pytań.

Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Jeśli uważasz, że dostawca przetwarza Twoje dane osobowe w nieprawidłowy sposób, możesz skontaktować się z firmą CompuSoft pod adresem info@compusoft.dk. Masz również możliwość złożenia skargi do duńskiego organu ochrony danych.

Warunki handlu elektronicznego dla Bryrup Camping

Zasady i warunki

Poniżej znajdziesz przydatne informacje związane z korzystaniem z rezerwacji on-line. Możesz np. przeczytaj o tym, jak przetwarzamy wprowadzone przez Ciebie dane, w jaki sposób otrzymujesz paragon w związku z zakupem i wiele więcej. Kiedy poniżej napisano PROVIDER, jest ono używane jako synonim Bryrup Camping.

Płatność

Wszystkie ceny podane w internetowym systemie rezerwacji DOSTAWCY, jak wszędzie indziej na stronie internetowej, podawane są w koronach duńskich, łącznie z podatkiem VAT i wszystkimi podatkami, chyba że w danej sytuacji określono inaczej i wyraźnie określono.
Płatności dokonuje się przy użyciu jednej z akceptowanych w rezerwacji online kart płatniczych/kredytowych, którymi są Visa i Mastercard. W przypadku transakcji dokonywanych poprzez rezerwację online nie jest pobierana żadna opłata.

Informacje o handlu w Internecie

Dzięki naszemu systemowi rezerwacji online możesz bezpiecznie robić zakupy w Internecie. Jako konsument jesteś zasadniczo chroniony przed niewłaściwym użyciem swojej karty kredytowej w Internecie, dlatego też nie ma żadnego odliczenia za niewłaściwe użycie Twojej karty płatniczej przez Internet. Więcej o tym, jak jako konsument powinieneś postępować w przypadku płatności online, możesz przeczytać na następujących stronach internetowych: www.betaling.dk, www.fdih.dk.

Forsendelse i dźwignia

Podczas rezerwacji i płatności za domek, wynajęty namiot, miejsce na własny namiot lub miejsce na własną przyczepę kempingową, otrzymasz od DOSTAWCY umowę najmu, w której widnieje konto Twojego zakupu.
Umowa wysyłana jest e-mailem w ciągu 24 godzin od chwili dokonania rezerwacji. Sprawdź, czy wpisałeś poprawny adres e-mail!
Dostawa zamówionego produktu następuje po przybyciu do DOSTAWCY w dniu przyjazdu (i jest realizowana w momencie wyjazdu w dniu wyjazdu). Obydwa te czasy podane są w powyższej umowie najmu.

Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy

Masz możliwość anulowania rezerwacji pod następującymi warunkami:
Dopóki nie wpłacisz kaucji lub pełnej ceny zakupu, umowa najmu nie obowiązuje żadnej ze stron.
Jeśli anulujesz zamówienie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia i dokonasz pełnej lub częściowej płatności, cała kwota zostanie zwrócona. W przeciwnym razie obowiązują poniższe zasady.

Jednostki do wynajęcia

  • Kaucja w wysokości 25% całkowitej kwoty wynajmu plus ewentualne opłaty opłata rezerwacyjna.
  • Na miesiąc przed rozpoczęciem okresu najmu wpłacana jest pozostała część kwoty całkowitej.
  • W przypadku rezygnacji na więcej niż 30 dni przed rozpoczęciem okresu najmu kaucja zostanie zwrócona pomniejszona o opłatę w wysokości 200 DKK plus wszelkie opłata rezerwacyjna.
  • W przypadku rezygnacji na mniej niż 30 dni przed rozpoczęciem wynajmu zadatek nie podlega zwrotowi.
  • W przypadku rezygnacji na mniej niż 14 dni przed rozpoczęciem wynajmu zadatek nie podlega zwrotowi. Prawdopodobnie zwrot kosztów należy dokonać w ramach własnego ubezpieczenia.

Własny wóz/namiot/samochód kempingowy

  • Kaucja w wysokości 25% całkowitej kwoty wynajmu plus ewentualne opłaty opłata rezerwacyjna.
  • Na miesiąc przed rozpoczęciem okresu najmu wpłacana jest pozostała część kwoty całkowitej.
  • W przypadku rezygnacji na więcej niż 30 dni przed rozpoczęciem okresu najmu kaucja zostanie zwrócona pomniejszona o opłatę w wysokości 200 DKK plus wszelkie opłata rezerwacyjna.
  • W przypadku rezygnacji na mniej niż 30 dni przed rozpoczęciem wynajmu zadatek nie podlega zwrotowi.
  • W przypadku rezygnacji na mniej niż 48 godzin przed rozpoczęciem wynajmu zadatek nie podlega zwrotowi. Prawdopodobnie zwrot kosztów należy dokonać w ramach własnego ubezpieczenia.

Siła wyższa

Klient nie jest zwolniony z zapłaty czynszu, jeżeli z powodu okoliczności osobistych lub siły wyższej (wojna, strajk, klęski żywiołowe, epidemia, zamknięcie granic itp.) Klient nie może skorzystać z przysługującego mu zgodnie z prawem prawa do korzystania do umowy najmu

Rejestracja informacji

DOSTAWCA rejestruje Twoje imię i nazwisko, adres, e-mail i inne informacje podane w związku z zakupem w swoim rejestrze klientów. Informacje nie są przekazywane, ale DOSTAWCA przechowuje rejestrację przez 5 lat.

PROVIDER korzysta z plików cookie po stronie serwera i bezpiecznego połączenia, aby zapewnić bezpieczeństwo informacji, które podajesz na stronie.

W przypadku płatności kartą kredytową rejestracja odbywa się za pośrednictwem bezpiecznego serwera, na którym informacje są szyfrowane przed przesłaniem przez Internet.

Rozpatrywanie reklamacji

Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymałeś umowy potwierdzającej dokonanie zakupu, a także nie otrzymałeś z systemu komunikatu o błędzie, możesz napisać na poniższy adres lub numer telefonu.
Reklamacje dotyczące procesu rezerwacji, samej rezerwacji lub produktu (pobytu) należy zgłosić w rozsądnym terminie po wykryciu błędu lub po wykryciu błędu podczas ogólnego przeglądu umowy. Reklamację możesz złożyć pisemnie lub ustnie. Po roku od otrzymania towaru (pobytu) wygasa prawo do reklamacji zgodnie z art. 83 ust. Ustawy o zakupach. 1, chyba że uzgodniono inaczej.
Kiedy DOSTAWCA otrzyma Twoją skargę dotyczącą przedmiotu, reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe. DOSTAWCA podejmie decyzję, czy otrzymany przedmiot należy zwrócić, wymienić, czy też zastosować obniżkę ceny.

Informacje o firmie

Kemping Bryrup
Hovedgaden 58
8654 Bryrupa
Telefon: 75756780
E-mail: info@bryrupcamping.dk
Cvr.: 40841679 (Krøier-Kvist ApS)