Ochrona Twoich danych osobowych

Ochrona danych jest dla nas najwyższym priorytetem i zależy nam na otwartości i przejrzystości w zakresie przetwarzania Twoich danych osobowych. Dlatego opracowaliśmy politykę dotyczącą przetwarzania i ochrony Twoich danych osobowych.

 

Dlaczego wykorzystujemy Twoje dane osobowe?

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe w celu wypełnienia naszych obowiązków wynikających z przepisów prawa, orzeczeń sądowych i decyzji rządowych. Obejmuje to wykorzystanie Twoich danych osobowych do gromadzenia i kontrolowania informacji księgowych zgodnie z zasadami rachunkowości.

 

Jakiego rodzaju dane osobowe wykorzystujemy?

W zakresie danych osobowych stosujemy następujące kategorie:

  • Numer klienta
  • Numer zamówienia
  • Imię
  • Adres pocztowy
  • Numer telefonu
  • Adres e-mail
  • Suma transakcyjna
  • Data transakcji

 

Jakie mamy prawo do wykorzystywania Twoich danych osobowych?

Wykorzystanie Twoich danych osobowych jest nam niezbędne do wypełnienia naszych obowiązków prawnych.

 

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Przechowujemy Twoje dane zgodnie z duńską ustawą o rachunkowości. Następnie wszystkie informacje zostaną usunięte lub zanonimizowane w sposób uniemożliwiający identyfikację użytkownika.

 

Kto jest odpowiedzialny za Twoje dane osobowe?

Dostawca jest odpowiedzialny za dane osobowe, które nam przekazujesz i jest odpowiedzialny za Twoje dane osobowe zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych.

 

Gdzie przechowujemy Twoje dane? 

Informacje, które o Tobie zbieramy, są przechowywane w Danii, a dokładniej w CompuSoft A/S Danske Hostingcentre i na własnym serwerze dostawcy. Takie przekazanie Twoich danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem.

 

Kto ma dostęp do twoich informacji? 

Twoje dane są wykorzystywane wyłącznie przez zaufany personel dostawcy. Dostawca pełni rolę administratora danych osobowych i wykorzystuje je na swój własny sposób. Dostawca korzysta jednak z kilku procesorów danych, które zapewniają, że możemy dostarczyć naszym klientom pożądany produkt i usługę. Nigdy nie przekazujemy, nie sprzedajemy ani nie wymieniamy Twoich danych osobowych osobom trzecim w celach marketingowych poza dostawcą. Dane osobowe przekazywane podmiotom trzecim są wykorzystywane wyłącznie w celu obsługi Ciebie. Poniżej każdego nazwanego procesu znajdują się poszczególne kategorie stron trzecich.

  • Transakcje kartą debetową: DIBS lub QuickPay
  • Transakcje rezerwacji: CompuSoft A/S

Jakie masz prawa?

Prawo dostępu:

Masz prawo w każdej chwili dowiedzieć się, jakie dane osobowe na Twój temat zarejestrowaliśmy. Skontaktuj się z Dostawcą, a my prześlemy Twoje dane osobowe e-mailem.

 

Prawo do poprawiania danych:

Masz prawo żądać poprawienia swoich danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe, w tym prawo do uzupełnienia niekompletnych danych.

 

Prawo do usunięcia danych:

Masz prawo do usunięcia danych osobowych, których używamy, w dowolnym momencie, z wyjątkiem następujących sytuacji:

  • Masz u nas nierozwiązaną sprawę.
  • Masz otwarte zamówienie, które nie zostało jeszcze ukończone
  • Masz konflikt finansowy z dostawcą, niezależnie od metody płatności
  • Jesteś podejrzany o niewłaściwe korzystanie z naszych usług w ciągu ostatnich czterech lat
  • Twój dług został odsprzedany osobom trzecim w ciągu ostatnich trzech lat lub w ciągu jednego roku w przypadku klientów zmarłych
  • Jeśli dokonałeś zakupu, będziemy przechowywać Twoje dane osobowe w związku z transakcją ze względu na zasady rachunkowości

 

Twoje prawo do sprzeciwu wobec wykorzystania w oparciu o uzasadnione interesy:

Masz prawo sprzeciwić się wykorzystaniu Twoich danych osobowych w oparciu o uzasadnione interesy dostawcy. Dostawca nie będzie w dalszym ciągu wykorzystywać Twoich danych osobowych, chyba że będziemy w stanie wykazać ważny powód ich wykorzystania, który narusza Twoje życzenia i prawa i/lub jest oparty na wymogach prawnych.

 

Twoje prawo do sprzeciwu wobec marketingu bezpośredniego:

Masz prawo sprzeciwić się marketingowi bezpośredniemu, w tym analizie profilu na potrzeby marketingu bezpośredniego.

  • Kontaktując się bezpośrednio z dostawcą.

 

Prawo do ograniczonego użytkowania:

Masz prawo zażądać od dostawcy ograniczonego wykorzystania Twoich danych osobowych w następujących okolicznościach:

  • Jeśli sprzeciwisz się wykorzystaniu w oparciu o uzasadnione interesy dostawcy, dostawca musi ograniczyć wszelkie wykorzystanie tych danych osobowych, sprawdzając, czy nasze uzasadnione interesy mają pierwszeństwo przed Twoimi.
  • Jeśli uważasz, że Twoje dane osobowe są nieprawidłowe, dostawca musi ograniczyć wszelkie wykorzystanie tych danych, sprawdzając jednocześnie dokładność tych danych osobowych.
  • Jeżeli przetwarzanie jest nieuczciwe, możesz sprzeciwić się usunięciu Twoich danych osobowych i zamiast tego zażądać ograniczonego ich wykorzystania
  • Jeśli dostawca nie potrzebuje już Twoich danych osobowych, ale jest to wymagane do złożenia roszczenia prawnego

Jak możesz skorzystać ze swoich praw?

Bardzo poważnie podchodzimy do ochrony danych i dlatego zawsze możesz skontaktować się z dostawcą w przypadku zapytań.

 

Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Jeśli uważasz, że dostawca przetwarza Twoje dane osobowe w sposób nieprawidłowy, możesz skontaktować się z firmą CompuSoft pod adresem info@compusoft.dk. Masz również możliwość złożenia skargi do Duńskiej Agencji Ochrony Danych.

Warunki handlu elektronicznego dla Bryrup Camping

Regulamin

Poniżej znajdziesz przydatne informacje dotyczące korzystania z rezerwacji on-line. Możesz np. przeczytać o tym, jak przetwarzamy wprowadzone przez Ciebie dane, w jaki sposób otrzymujesz paragon w związku z zakupem i wiele więcej. Kiedy poniżej wpisany jest DOSTAWCA, jest on używany jako synonim Bryrup Camping.

Oplata

Wszystkie ceny podane w internetowym systemie rezerwacji DOSTAWCY są, jak wszędzie indziej na stronie internetowej, podane w koronach duńskich (DKK) wraz z podatkiem VAT i wszystkimi podatkami, chyba że w danej sytuacji wyraźnie określono inaczej.

Płatność odbywa się przy użyciu jednej z akceptowanych w rezerwacji online kart płatniczych/kredytowych, czyli Visa i Mastercard. W przypadku rezerwacji online nie są pobierane żadne opłaty za handel.

Informacje o handlu w Internecie

Możesz bezpiecznie robić zakupy online za pośrednictwem naszego systemu rezerwacji online. Jako konsument jesteś ubezpieczony od wszelkich nadużyć związanych z korzystaniem z karty kredytowej w Internecie, dlatego też za niewłaściwe użycie karty płatniczej w Internecie nie przysługuje Ci żadne odliczenie. Więcej o tym, jak jako konsument powinieneś postępować w przypadku płatności online, możesz przeczytać na następujących stronach internetowych: www.betaling.dk, www.fdih.dk.

Wysyłka i dostawa

Rezerwując i płacąc za chatę, wynajęty namiot, miejsce na własny namiot lub miejsce na własną przyczepę kempingową, otrzymasz od DOSTAWCY umowę najmu, w której widnieje rozliczenie Twojego zakupu.

Umowa wysyłana jest drogą e-mailową w ciągu 24 godzin od chwili dokonania rezerwacji. Sprawdź, czy wpisałeś poprawny adres e-mail!

Dostawa zamówionego produktu następuje po przybyciu do DOSTAWCY w dniu przyjazdu (a kończy się w dniu wyjazdu w dniu wyjazdu). Obydwa te czasy są podane w umowie najmu, o której mowa powyżej.

Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy

Masz możliwość anulowania rezerwacji na następujących warunkach:

Dopóki nie wpłacisz kaucji lub pełnej ceny zakupu, umowa najmu nie obowiązuje żadnej ze stron.

Jeśli anulujesz rezerwację w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia i dokonasz pełnej lub częściowej płatności, cała kwota zostanie zwrócona. W przeciwnym razie obowiązują poniższe zasady.

 

Jednostki do wynajęcia

  • Natychmiast po dokonaniu rezerwacji wpłacana jest kaucja w wysokości 25% całkowitej kwoty wynajmu plus ewentualna opłata rezerwacyjna.
  • Na miesiąc przed rozpoczęciem okresu najmu wpłacana jest pozostała część kwoty całkowitej.
  • W przypadku anulowania rezerwacji na więcej niż 30 dni przed rozpoczęciem okresu wynajmu kaucja zostanie zwrócona, z wyjątkiem opłaty w wysokości 200 DKK plus ewentualna opłata rezerwacyjna.
  • W przypadku rezygnacji na mniej niż 30 dni przed rozpoczęciem wynajmu kaucja nie podlega zwrotowi.
  • W przypadku rezygnacji na mniej niż 14 dni przed rozpoczęciem najmu zadatek nie podlega zwrotowi. Wszelkiego zwrotu kosztów należy dokonać w ramach własnego ubezpieczenia.

 

Własna przyczepa kempingowa/namiot/kamper

  • Natychmiast po dokonaniu rezerwacji wpłacana jest kaucja w wysokości 25% całkowitej kwoty wynajmu plus ewentualna opłata rezerwacyjna.
  • Na miesiąc przed rozpoczęciem okresu najmu wpłacana jest pozostała część kwoty całkowitej.
  • W przypadku anulowania rezerwacji na więcej niż 30 dni przed rozpoczęciem okresu najmu, kaucja zostanie zwrócona, z wyjątkiem opłaty w wysokości 200 DKK – plus ewentualna opłata rezerwacyjna.
  • W przypadku rezygnacji na mniej niż 30 dni przed rozpoczęciem wynajmu kaucja nie podlega zwrotowi.
  • W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 48 godzin przed rozpoczęciem wynajmu, zadatek nie podlega zwrotowi. Wszelkiego zwrotu kosztów należy dokonać w ramach własnego ubezpieczenia.

Siła wyższa

Klient nie jest zwolniony z zapłaty czynszu, jeżeli z powodu okoliczności osobistych lub siły wyższej (wojna, strajk, klęski żywiołowe, epidemia, zamknięcie granic itp.) nie może skorzystać z przysługującego mu prawa użytkowania w ramach leasingu.

Rejestracja informacji

DOSTAWCA rejestruje Twoje imię i nazwisko, adres, adres e-mail i inne informacje przekazane w związku z zakupem w swoim katalogu klientów. Informacje nie są przekazywane, ale DOSTAWCA przechowuje rejestrację przez 5 lat.

PROVIDER wykorzystuje pliki cookie po stronie serwera i bezpieczne połączenie, aby zapewnić bezpieczeństwo informacji, które podajesz na stronie.

W przypadku płatności kartą kredytową rejestracja odbywa się za pośrednictwem bezpiecznego serwera, na którym informacje są szyfrowane przed przesłaniem przez Internet.

Obsługa skarg

Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymałeś umowy potwierdzającej dokonanie zakupu i nie otrzymałeś z systemu komunikatu o błędzie, możesz napisać na poniższy adres lub numer telefonu.

 

Reklamacje dotyczące procesu rezerwacji, samej rezerwacji lub produktu (pobytu) należy składać w rozsądnym terminie po wykryciu błędu lub po wykryciu błędu poprzez regularne przeglądanie umowy. Reklamację możesz złożyć pisemnie lub ustnie. Po roku od otrzymania towaru (pobytu) wygasa prawo do reklamacji zgodnie z Ustawą o zakupach §83 ust. 1, chyba że uzgodniono inaczej.

Kiedy DOSTAWCA otrzyma Twoją skargę dotyczącą przedmiotu, reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe. DOSTAWCA podejmie decyzję, czy otrzymany towar podlega zwrotowi, wymianie, czy też udzieleniu obniżki ceny.

Informacje biznesowe

Kemping Bryrup
Hovedgaden 58
8654 Bryrup, Dania
Tel.: (+45) 75 75 67 80
E-mail: info@bryrupcamping.dk
Cvr.: 40841679 (Krøier-Kvist ApS)